Iniciem el nostre projecte

El nostre gran repte és que els alumnes s'impliquin i es motivin per treballar i aprendre, per això
iniciem el nostre projecte amb aquest petit audiovisual i ens fem una pregunta... El gel es fon, què està passant?



Què en sabem d'aquest tema?

Jo no sabia res d'aquest tema, però avui he vist un vídeo i m'he adonat que el gel es fon i els animals poden desaparèixer ... Marc

He sentit a parlar molt poc d'aquest tema, però intentaré saber-ne més... Ignacio

Jo no en se res d'això, però avui m'he fet una idea de què el gel i molts animals s'estan quedant sense casa... Alèxia

Jo se que el gel es fon perquè la Terra de mica en mica es va escalfant. Això passa per la contaminació, la contaminació és formada pel fum i les deixalles. Hem d'intentar tirar la brossa i fer servir menys possible el cotxe. Així no es fondrà el gel. Jo ho he descobert veient documentals i fent preguntes als pares... Nil

Comentaris

  1. Aquest video m'ha fet reflexionar...Abans ja tenia en compte el medi ambient i, ara encara tindré més cura. Nil Navarro

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Deshielo de la Antártida